NOh tänään oli aika tavallinen päivä:D Olin koulus ja kaveril ja nyt oon koton.. taas koneel.. Tänään mun pää meinasi räjähtää, koska mun rytmi meni sekaisin viikonlopun ja muun hösötyksen kanssa.

Torstaina oli muotinäytös harjoitukset JUMBOSSA alkoi klo. 21.00 ja loppui klo. 00.30 , koska kaikki ei osannu sitä täydellisesti.

Sitten kotiin päästyään piti mennä pesee hiukset ja tekee pikku kiekurita päähän, koska perjantaina olisi jo muotinäytös ja sinne piti tulla kiekurat päässä , sillä myöhemmin ne avattiin ja siit tehtiin afro.

Pääsin vasta klo. 3.00 nukkumaan ja aamull ajouduin jo olemaan klo. 12.00 JUMBOSSA mulla ja mun ystävillä oli meikkaus aika ja meit meikattiin vähän yli tunnin sitten laitettiin kampaukset ja sitten käytiin syömässä.

Ensimmäinen näytös alko klo. 16.00 ja toinen klo. 17.00 ja kolmas klo. 18.00 .  Se oli kivaa eikä tällä kertaan jännittänyt yhtä paljon kuin oppilas näytöksessä. Se oli mahtava kokemus ensimmäiselle kunnon keikalle ja mä sain uusia ystäviä ja mä opin paljon uusia asioita!

Oli todella jännittävää päästä sinne! Kiitos kuuluu kaikille osallistuneille ja kaikille kannustamassa olleita ystäviä!!!{#emotions_dlg.laughing}